No more farts

Sanning! På endast 3 dagar med LCHF så har jag i princip slutat fisa. Helt sjukt:) Jag vet att ni som känner mig har svårt att köpa detta men det är faktiskt så...än så länge.

Var hos sjukgymnasten idag på fm och som vanligt sitter jag och frågar vad jag får träna och hon försöker bromsa mig. Hon skulle även ta upp mitt "fall" på deras workshop..haha. Very interesting case tydligen;)

Idag blir det långlöp innan innebandyn med Gabbe. 45 minuter minimum...pst..säg inget till mig sjukgymnast bara!

Var förbi en sväng på brandstation så att Lowe fick hälsa på sin morfar Perre och vi kunde ta en titt under bilen eftersom den låter konstigt. Både jag och Stoffe vankade fram och tillbaks i gropen under bilen och petade på saker. Haha..precis som om vi visste vad vi letade efter. Söta:) Skönt att jag kallar mig själv söt? Ja ja..hur som helst så hittade vi inget och morfar kastade ut oss för att han och brandkillarna/gubbarna skulle åka på lunch. Dålig stiiil:)

Just det..Stoffe har fått joooobb! Hurra, hurra för min duktiga älskling! Den 25/10 börjar han på TM assistans inne som håller till i Norrtull. Ni vet ju vad det innebär? Jag ska vara hemma LÄÄÄÄÄÄNGE:) Ljunkan...det är mig du får hänga med och inte Stoffe. Hoppas det duger? Vi får väl se iof. Han ska testa på och visar det sig vara skit så måste jag väl börja jobba tyvärr:( Det är nämligen provisionsarbete. Till en början en del fast och en del provision men svårt att veta innan hur det kommer gå. Men jag är optimist och håller tummarna!!

Kommentarer
Postat av: Ljungberg

Fatta vad vi kommer att hänga :) Jag och Anton kommer antagligen att bosätta oss hemma hos er...fast vi närmare eftertanke så är det kanske bättre att ni kommer hem till oss...ni har ju inte Anton-säkrat er lägenhet...hahaha!

2010-10-14 @ 15:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0