Mörkläggning

img_0588 (MMS)

Skandal! Den största härvan sedan Watergate skandalen:) Var hos tandläkaren idag. 940:- för 15 minuter. Till saken hör att jag inte hade något hål och perfekt munhälsa i övrigt. Däremot så sitter mina visdomständer konstigt i underkäken. Dom sitter snett och kommer aldrig att kunna växa ut normalt. Om dom börjar röra sig så kommer det att bli ett jäkla ståhej! Jag har haft abonnemangstandvård sedan jag var 18 och har sedan dess frågat om mina visdomständer vid varje undersökning och även sagt att jag vill dra ut dom. "Men det är ingen fara, det behövs inte"...har varit svaret varje gång. NU...när jag INTE har abonnemangstandvård och bytt klinik från Salem till Huddinge så är det ett jätteproblem. Nu måste dom ut med operation för att inte riskera att tänderna framför far illa. Dyrt? Eeeh ja. Irriterande? Eeeh ja. Stämning på gång? Eeeh JAAAA! Jävla idioter på Salems folktandvård. Dom har ju uppenbarligen lurat mig och ville inte lägga pengar på en "gratis" patient. Bad tandläkaren i Huddinge dra fram mina röntgenbilder från 2007 för att jämföra hur tänderna satt då och om dom flyttat sig och de hade de inte! Men andra ord samma "akuta" status för operation 2007 och förmodligen i flera år innan det också. Försöker få tag på mina journaler från tiden före 2007 och nu blir det rörigt. Ringde kliniken i Salem som bytt från Folktandvård till Distriktstandvård och hävdar att det inte har tillgång till journaler från folktanvårdstiden. Ringer till Folktandvården i Stockholm 3 gånger och de kan inte hjälpa mig alls utan hänvisar mig till Folktandvårdsupplysningen. Ringer dit 3 gånger också och de hänvisar mig till Salem eftersom de i sin tur inte har tillgång till journaler från kliniker som nu är Distriktstandvård! Haha...vilken soppa. Det sista svaret jag fick var "jag vet inte vem som kan hjälpa dig". Världsklass. Anar mörkläggning och ska nu stämma Salems folktandvård! Ska först mejla Sverker Olofsson på +! Äntligen ska vi träffas jag och min drömman (en av dom;) Just det..får inte heller skaffa tandvårdsförsäkring pga av visdomständerna...inte förrän det är utrett och fixat:( Fortsättning följer.....


Kommentarer
Postat av: Linn

IDIOTER!!!!

Har du fått svar från Katrin & Co.?

2010-10-06 @ 19:10:54
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0