men för i HELVETEEEEE!

Vet inte om jag ska skrika, gråta eller slå sönder saker! Vägde mig idag igen. Mer än en vecka sen sist och jag har på en månad nu inte ätit någonting som går under kategorin onyttigt och inte ätit på kvällarna. Hade jag gått ner? NEEEEEJ fortfarande bara UPP UPP UPP! Blir sinnessjuk snart tror jag. Hade dessutom gått upp 4 hg! Så sedan jag började med mitt och Linns onyttighetslöfte har jag totalt gått upp 6 hg.

Va i helvete är det jag ska behöva göra? Andra läser om en bantningskur och tappar 10 kg medans jag inte lyckats gå ner ens ett hg oavsett om jag tränar 6 dagar/vecka, kör viktväktarna, detox, promenerar sönder knäna! Och NEJ, det är inte muskler jag byggt och måttbandet visar absolut ingenting.

Nej...nu siktar jag på att bli världens fetaste kvinna istället! Världen...här kommer jag:)

(min självbild just nu)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså det e fan helt sjukt!! Ta kontakt med din husläkare så kanske du kan få remiss till en dietist... Alltså landstingspriser!

2010-10-08 @ 15:49:49
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

varför ska du gå ner?

2010-10-08 @ 16:42:10
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jag tycker också du ska kontakta din husläkare, eller om du känner en dietist. Vi har tillgång till PT för en lägre summa via jobbet, vill du ha kontakt med henne?

Jag vet själv hur det är att kämpa med kilona, även fast jag iaf går ner de där små hg, så går det iaf nedåt. Jag skulle inte tyckt det var lika skoj om jag gick upp dem istället. Men kämpa på, det MÅSTE ju vända! Kram

2010-10-08 @ 16:57:48
Postat av: Caroline

Jag förstår dig till fullo Stina. Mina fettceller verkar ha klamrat sig fast och aldrig mer vilja lämna :(



Det är så frustrerande! Var glad att du iaf kunde amma, då försvann ju en del!

2010-10-08 @ 17:39:44
Postat av: Caroline

åååhh.. hatar när man kommer åt skicka innan man är klar!



Tycker iofs att du är fin som du är nu stina (d ja sett på bild) men ibland så spelar vad andra tycker ingen roll!



Kram!

2010-10-08 @ 17:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0