Måste hitta en ny ortoped

Hjälp? Behöver ett andra utlåtande känner jag. Har ju mina röntgensvar och vill att någon läkare ska titta på det och säga vad jag ska göra. Min sjukgymnast är lite rådvill och vill att jag ska försöka få ett andra utlåtande av en läkare. Jag var ju på cityortopedi men han släppte ju bara mig efter röntgen och sa "sluta med innebandy". Så var det med de liksom...märkligt. Skulle ju vara bra att få veta vad jag kan träna och faktiskt så är det ju så. Innebandyn gör i dagsläget inte att det gör ondare så varför inte spela? I princip då jag är smärtfri av allt adrenalinpåslag man får:) Jaja..till nåt roligare. FREEEDAG!

Sötaste Kate fick mig att ladda ner en ny app igår, "Icon app". Med den ska man kunna använda sig av symboler när man skickar sms liknande msn. Fattade ingenting när jag väl fick ner den och fick instruktioner av Kate. Skulle lägga till ett nytt tangentbord - japanskt och sen starta om telefonen. Haha...ehh ok:) Gjorde det men det funkar fortfarande inte. Kan dock kommunicera med japaner nu! Kate håller fast vid att det är så man ska göra och för henne funkar det. Hon lovade att visa mig när vi ses nästa gång.

Nu ska vi kolla på inspelningen av Robinson och Helenius hörna. Sen promis i höstsolen:)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Stina min lilla sockertopp.. Jag säger bara så länge det inte gör ont och att du sköter stabilitetsträningen runt knäna så är det bara att köra.. Som sagt mina knän har hållit länge även fast de är risigare än dina.. Och som du vet är jag mkt mkt mkt mkt sämre än dig på att sköta mig hehehe. Har nu hållt på så många år så jag tycker att jag borde veta.. För så länge jag sköter muskulaturen runt knäna óch rörligheten så gör det inte så ont... Läkarna säger alltid sluta med allt... Puss på dig

2010-10-15 @ 15:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0