Mammagympa

Idag på morgonen har vi varit och knäckt ut mammas stökiga kropp hos Anna-panna som är naprapat. Vi slank in på hennes mammagympa som skulle va direkt efter. Skönt att få jobba lite:) Lowes mamma svettades mest på hela passet. Absurt nästan men det är ju som vanligt. Som en frustande säl. Lowe han röjde mest på hela passet! Ville gärna peta på alla mindre bebisar. Helst i ögat. Däremot så blev han livrädd när en glad tjej tjöt av glädje och började gråta. Tuffing, verkligen;)

Lowe sov hela natten. Tänk om det inte bara var en slump utan att han har bestämt sig för att göra det nu? OJ va glad jag blir i så fall:) Vilken energi jag kommer ha. Kommer studsa runt som en hemmafru på amfetamin. Jo ja tackar ja!

Och så katten. Zorros svullnad är tillbaka så nu måste vi till veterinären akut (=svindyrt) och stackars kraken ska tvingas in i bur igen. Han hatar buren. Hyperventilerar, dregglar, kissar och bajsar. Så med andra ord hatar jag också buren. Kommer fan vägra betala. Gör om gör RÄTT säger jag! Klåpare till veterinärer. Att man alltid ska behöva bråka med alla;) Tur att jag ÄLSKAR att få gå igång på orättvisor!


Strax ska vi iväg till morbror Tomas på brandstation och få hjälp med att byta däck. Vi gillar't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0