Lördagsmys

Det blev vinst för Stoffes lag och även får min del med B-laget. Tjohoooo:) Ny match imorgon och då är det A-laget som gäller. Ladda, ladda, ladda!

Eftersom det är Stoffes födelsedag så fick han välja middag. Jag hade siktet inställt på tacos men tji fick jag. Det blev nån form av kött med sallad, bea och vitlökssmör. OJ va gott och OJ va jag stinker nu..haha! Synd om motståndarna imorgon. Nu är det nötter och ölkorv i soffan till inspelningen av IDOL. Fyfan va bra dom är nästan allihop. Vet fortfarande inte vem som åkte ut och nu hänger Alice löst. ALICE!! Hon är ju grym..hoppas hon klarar sig och att Minna åker. Shit asså va Linnea är bra. Så cool. Man blir ju nästan kär i kjoltyget:) Blev helt i gasen när Olle sjöng också. Det är något med den där bakande gotlänningen. För visst är han väl bagare? Jaja..hur som helst så började jag dansa loss och försökte få med mig Stoffe men det gick sådär. Fick dansa själv:(

Undrar om det blir nå födelsedags raj raj idag? tihi;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hur är det med dig idag då? :)

2010-10-16 @ 23:25:57
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0