Livets ord...

img_0551 (MMS)

jag har bestämt mig, jag ska gå med! Haha..skoja bara:) Stoffes lag hade sin andra match för säsongen idag och för motståndet stod Livets ord. Jo de heter så. Helt sjukt faktiskt. Säga vad man vill men sport & fritid tycker jag ska vara opolitiskt och inte påverkat av religion. Men men..där var dom. Roligast av allt var att dom hade vita tröjor med ett svart kors på hela framsidan. Tullinge vann med 5-3 efter total dominans i 3 perioder. Men nu var det inte ett matchreferat jag skrev utan en blogg:) Åkte buss dit jag och Lowe och vi tyckte nog att det var lika spännande båda två eftersom vi aldrig gör det! Hann med en liten stund i solen också innan det var dags för innebandy. Riktigt najsigt väder:) Nu kommer Tessan & David om några minuter och då ska det hinkas viiiiin! Eller ja..två glas då för min del eftersom jag tydligen blir packad på det numera:/ Spela spel ska vi göra också..pictonary helst om jag får välja. Stoffe kommer däremot vägra eftersom han hävdar att han inte kan rita! Tjing tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0