Kusin Leo

img_0711 (MMS)

Lowes ena kusin heter Leo och är 15 månader. Nu känns inte ålderskillnaden lika stor längre när Lowe utvecklats lite mer. Leo, som annars går hur bra som helst och hela tiden, vart på spexarhumör när han såg Lowe krypa och bestämde sig för att visa hur man gör och kröp runt i rallarfart:) Haha..sötnosar! Träffade även Lowes lite äldre kusin Felicia. Världens BÄSTA Felicia. Fasters ögonsten. Vart väl hyfsat städat igår ändå. Stoffe och Tomas badade ute i 3 timmar!! Inget skämt, de satt i så länge och hinkade rödvin i toppluvor. Själv vart jag full på typ 3 glas och mår bakis idag. Vi har haft städdag idag också i föreningen så när vi kom hem var det bara att sätta igång och kratta. Snökrattning blev det. Tror inte jag gjorde särskilt många knop och inte Stoffe heller som var ännu mer bakis än mig. Men men..vi hade ju Lowe att ta hand om. När det var dags för honom att äta lunch behövde vi båda hjälpas åt med det osv;) Nästan som om det vore planerat så kom foster-moster, kusin Anna och hennes små sötnosar Wilma och Klara förbi när jag krattade som bäst. Perfekt! Då kunde vi stå och maska av lite mer tid:) Stoffe fick en bok som David Batra har gjort av min bror med fammilj. Skitrolig bok med en massa lappar som han samlat ihop runt om i Sverige. T.ex: "Du som snott min TV, här är fjärren" och så en fasttejpad fjärrkontroll. Haha klockrent! Eller varför inte "Nu får det vara slut på det här jävla hissåkandet efter kl 20:00" Snacka om surgubbe...eller tant! Men förmodligen gubbe. Det gissar jag på;) Ikväll blir det tjejmiddag hos bästa Tessan! Men nu ska jag först brotta ner Lowe (för sjuttioelfte gången) som står och låter som en tjur i sin säng och skakar galler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0