Innebandy, innebandy, innebandy

img_0703 (MMS)

Han älskar sin innebandyklubba redan. Fan. Han som ska bli golfproffs. Inte hålla på att tramsa med plastboll som mamma och pappa. Det enda man får är en jävligt sliten kropp. Nej han ska tjäna pengar och vara bäst i världen:) Hyfsad chock när jag klockan 4 i natt tittade ut genom fönstret och det öser ner snö! Hoppades att jag såg i syne och gick och la mig. Förnekelse kallas det. Tyvärr så var den kvar när jag vaknade också:( Ikväll smäller det! Inte på E4:an utan hemma hos mamma och pappa. Stoffe ska åka och byta däck här snart så att vi kan ta en säker utflykt. Middag och mys i Salem alltså på tapeten. Ska springa med Gabbe idag är planen men undrar hur det blir med det nu Undrar också om det kommer vara såhär nu. Med bajsandet alltså. Kommer han att för evigt vara en morgonbajsare? Tror att han vaknar för tidigt av den enorma kackan han lagt i blöjan. Oftast har han ju skitit ner hela sig också. Hmm...nej det vore bättre om han kunde tömma på kvällen! Haha:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0