Gårdagens lunch/middag

img_0585 (MMS)

Gör såhär: Skiva blodpuddingen, stek och ät! Idag var det upp klockan 7 som gällde. Alltid lika spännande att byta en bajsblöja halvt medvetande och nyvaken...NOT! Satte igång vid halv 8 och putsa alla fönster. När jag väl var igång kunde jag inte sluta så nu är allt städat och polerat till bristningsgränsen och klockan är bara 10:38! Effektiv..yeeees:) Längtar till dagens lunch redan. Det blir blodpudding idag också. Mums. Stoffe är på arbetsintervju nu. Åh va jag hoppas. Älskar ju att vara hemmafru. Klockan 12 kommer dom och ska fotografera lägenheten. Ska bli kul att se bilderna. Vem vet, kanske blir sugen på att köpa den igen..haha:) Frukt i skål och snittblommor är fixat. Att man inte alltid kan ha så fint hemma? Ska bli bättre på att köpa blommor. En gång/vecka borde inte vara så svårt. Dag 2 och sista dagen på detox kuren. Mår nästan illa bara vid tanken på hur äckligt det är...blä! Bara 8 tsk kvar så det ska jag väl klara av tycker jag. Sen ska jag bli smal..och rik...och snygg:) Days of our lives på TV nu och ikväll smäller det...DESPERATE HOUSEWIFES premiär och COUGAR TOWN! Bra TV dag idag:) Dessutom ett dubbelpass med innebandy på schemat. Första steget mot att bli smal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0