Fredagsmys

Tacos, Ramlösa skogshallon, vindruvor och Macadamien nötter. Har aldrig testat dessa förut utan blev snällt tipsad av Ylva att det var skitbra GI nötter. Typ nästan 0 kolhydrater...griimt:) Pratade med Kate om nötterna på telefon tidigare och hon upplyste snällt mig om att jag typ va trettio år efter min tid. Hon upplyste mig även om att man inte ska uttala det med svenskt uttal utan man ska säga på engelska...(ska försöka stava som det ska sägas nu...håll i er:) Makadejmijan nötter. Jag sa med nåt form av finskt/svenskt uttal Makkadamian nötter. Inte godkänd tydligen. Spånade vidare efter att hon frågade mig om jag säger jans också om jeans. Roligt och from nu ska jag säga tiggts på svenska istället för tajts (=tights) och kardiggan istället för cardigan mm. Skoj:) Humor på hög nivå..precis som Yrrol. Kommer ni ihåg? Såg idag och skratta ihjäl mig. Ta tex Cosby på finska..."Terroralisti, terroralisti...rasta muttan simmilajnen". Eller varför inte scenen när han ollar fönsterrutan på resturangen! Haha...bäst är ändå när de spånar om present till chefen...när de ska mala ner chefens fru till 54 hamburgare och att det vore kul för att han är vetegarian:)

Tillbaks till fredagen. Stoffe har oavbrutet tjatat om godis och jag har försökt erbjuda nötter och vindruvor och även piiiiiip:) Än så länge har inte pipet behövts och han har inte handlat godis! Jag skulle inte klara det. Han sa att han skulle köpa godis som jag inte tycker om men det går inte. Tycker om allt godis.

När vi satt och kollade på IDOL förut så vart jag riktigt i gasen. Sjöng med, vajade med armarna (ni vet som ett träd i vinden) och försökte få med Stoffe i vajandet. Tog även en vattenflaska och använde som mikrofon men det uppskattades inte. Stoffe undrade bara om jag hade smygdruckit vin men ICKE. Förstå vad som skulle hända med mig då? Nä..dags för en regelrätt utgång snart tror jag. Fast helt vill jag väga 63 kg då och inte se ut som ett träsktroll. Tror tom att det kan vara barbamamma förbud på många nattklubbar i Stockholm.

Nä..nu ska jag äta lite fler Makkadamian nötter och kolla vidare på dumburken:) Idol är ju så bra i år. Ny favorit för kvällen är Linnea och gamla favoriter sen tidigare Alice och Jay:) Heja heja!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Åååå jisus (jesus på svenska)!!! Tycker nästa lite synd om Stoffe ikväll! Men nä förresten, skit i honom, jag bara äääääälskar att sjunga med och svajja med armarna jag med! Fortsätt så Stina!

2010-10-01 @ 22:04:34
Postat av: Linn

Micke brukar äta i smyg så inte jag märker :) han säger inte att han har köpt, äter typ när han går på toa, ska hämta snus eller mobilen eller vatten osv. Sen berättar han det når godiset år slut och då känner jag mig grymt duktig :-)

2010-10-01 @ 23:24:41
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0