Fotografering

img_0676 (MMS)

Så var det dags för det hemska lagfotot. Först ett med alla på och sen skulle vi stå i nån töntig position med klubba en och en och posera. Jag, Ylva och Gabbe bestämde oss för att arrangera en egen kompisbild. Haha...bra va? Pay no attention to the giant hängbuk on the girl in the front:) Den ska ändå bort så det så! Har inte nämnt så mycket om LCHF men det är bara för att det går bra antar jag. Ska sno en receptbok av mamma på fredag där det bland annat finns tips på efterrätter och recept på bröd! Idag åt vi hamburgare med ost och bea på. Till det sallad och lök och det var faktiskt supersmarrigt. Igår åt vi tacos utan bröd och annars har det varit lite olika. Carbonara utan pasta. Mycket ägg. Ölkorv och nötter som lördagsgodis. Imorgon är det invägning och jag försöker tänka positivt men är samtidigt inställd på att jag kommer vilja hiva vågen i väggen för att jag antingen stått still eller gått upp. Men jag ska fan inte ge upp. Har en skön känsla:)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tripp trapp trull....=)

2010-10-19 @ 09:44:46
Postat av: Sb

Vad fiiina ni blev :D

2010-10-19 @ 16:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0