Förstoppad

Jaha då var det dags igen. Nästan som efter förlossningen men inte riktigt lika illa för då grät jag när jag skulle på toa:( Men fyfan jag kan knappt skita! Tips på laxerande livsmedel som är tillåtna med LCHF tack!!! Äter linfrön annars men det är inte ok nu tror jag. Laxermedel är massa socker i så det vill jag helst undvika.

Glömde berätta att Lowe kryper nu...kryper på riktigt!! Duktiga älsklingen. Han kör fortfarande mongostilen till och från men det spelar ingen roll. Stoffe är iväg på match med sitt lag och om en timme sticker jag iväg med Lowe. Sen kommer Stoffe direkt efter sin match till min och tar hand om djuret. Innan hänger han med ledarstaben - Pierre, Jonken och Micke:) BÄSTA!

Zorro har varit utekatt i 2 dygn nu efter sin lilla olycka och han verkar lite i harigaste laget. Stod och tittade ut genom fönstret och ser hur det rasslar till i en buske. Ut kommer Zorro i hundraåtti och efter kommer.....en kattunge!!! Haha..konstigt att han får stryk om han är så mesig lille pluttitplutt:) Nu ligger han och slickar sig i rumpan och låtsas som ingenting.

Kommentarer
Postat av: annna

finns ett te som man kan köpa oftast i typ thai affärer som heter fitne. e nog inge socker i det tror jag.

2010-10-16 @ 22:19:14
Postat av: Anonym

bara örter i.

2010-10-17 @ 16:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0