Förnedring?

Jaha så var det match igår igen. DM mot Åkersberga och vi sög! Vet inte ens vad det blev till slut men minst 7-0 förmodligen. Fy va jag hatar sådana matcher. Man vill typ bara att matchen ska ta slut. Men men...vi får ta nya tag och vara glada över att det inte var en seriematch.
Mitt usla spel måste ha berott på total sömnbrist eller nåt. Hade lämnat blodprov också så kan ju också ha spelat in. Haha...inte skulle väl jag hitta på ursäkter;)

Ville sälja Lowe i morse..och i natt. Han vaknade säkert 300 gånger. Hoppas att det här bara är pga av förkylningen. Han sover ju inte hela nätter annars heller men det brukar ju inte vara såhär extremt!

Ska storhandla idag. Tanka måste jag göra också. Haha..sen är väl pengarna slut:) Ska åka med Jonna och kolla på städprodukter också på nåt hemligt ställe som hon känner till. Lite som en alkis på bolaget. Vi kommer att vara i himmelriket! Väntar bara på att hon ska komma hem från skolan så bär det av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0