Egentid

img_0540 (MMS)

Stoffe åkte iväg med Lowe så att jag och Zorro skulle få lite egentid. Dom har ju aldrig sin mamma ifred längre stackars katterna:( Haha. Nä han ville inte vara med mig utan bara ha mat för att sen gå ut igen. Otacksamt! Skönt att inte göra någonting till total tystnad. Lowe har börjat babbla rätt så ordentligt. Riktigt bra surr faktiskt:) Undrar vad han säger eller i varje fall vill förmedla? Skulle vara kul att veta. Pengarna är redan slut och det är den 1/10...inte så kul men tyvärr verklighet. Längtar lite tills man har två normala inkomster. Samtidigt så innebär det mindre tid med Lofsingen och inte alls kul. Igår spikade vi det. Vegas 2012 baby:) Då smäller det. Giftermål pratar jag om nu. Jag ska äntligen bli en respektabel kvinna och Lowe slipper vara oäkting. Stoffe hävdar fortfarande att pappa Perre ska betala men vi kommer göra det hur som helst. Det blir på vår 10-års dag. Fattar ni...10 år? Vi missade båda två i vanlig ordning att fira vår 8-års dag som var den 26/9. Alltid lika romantiska. Tur att vi är på samma plan i alle fall så ingen blir besviken;) Vi ska vara sjukt snygga i September 2012 också. Stoffe ska ha rutor på magen och jag ska väga minst 10 kilo mindre och ha lösögonfransar och kanske nya bröst! Haha...så får det bli:) Nu kaffe latte och lite surf på datorn till ljudet av...just det, INGENTING:) Trevlig Helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0