Dagens bravader

Efter att ha plockat, städat ocg fått i Lowe lunch så tog vi oss ut i det underbara höstvädret. Varför kan det inte alltid vara såhär? Sol och härligt. Inge jäkla snorblåst och regn. Slutade med 2-timmars promenix och jag höll på att löka sönder eftersom jag slängt på mig alla kläder jag kunde hitta i garderoben. Fick i alle fall ut allt slagg i kroppen som man samlade på sig på vår bajsmatch igår. Vid 3-tiden kom Fia och lille Anton förbi. Oj va mycket mer intensivt det är med en liten som går! Världens sötaste Anton är nog i en alldeles egen "fart"-klass och brukar enligt mamma Fia hålla hov för alla på öppna förskolan. Haha:) Både jag och Lowe va nog chockade av detta tempo och Lowe som inte är helt kry fick känna att han levde. Det var lite kärleksfulla tilltag som blev lite för hårdhänta för liten Owe och lilleskutt tårarna avlöste varandra. Till slut så var orken slut och han sov sig igenom resten av besöket:) Perfa för Anton som då fick full fokus. Dom var kvar tills Stoffe kom hem efter sin första arbetsdag. Duktiga älsklingen!

Försäkringskassan har misslyckats även denna månad och efter ett aggressivt mejl så fick jag till svar att jag får pengar den 27:e. But why? Att det ska vara så svårt. Märkligt faktiskt. Om jag hade jobbat på försäkringskassan så hade ALLA fått sina pengar i tid;)

Till middag idag blev det fläskkarré, gräddsås och broccolimos. Underbart gott faktiskt! Broccolimos är en ny favorit:) Testa vet ja! Invägning nr 2 imorgon....hoppas, hoppas, hoppas att det är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0