Dagen efter...

...nej det vart inte så farligt. Är inte alls bakis men väldigt trött. Han fick för sig att vakna klockan 3,4,5 och 6. Vid 6 ville han inte somna om så då gick vi upp. Fyfan. Och när Lowe inte vaknade så jamade kattjäveln mig till vaket tillstånd. Båda var till salu i natt kan jag säga.

Hade supermysigt och spelade frågesport som jag fick på systembolaget för att jag visade leg. Quiz hette det och var faktiskt ganska roligt. Typ TP fast andra frågor såklart och utan spelplan. Jag och Kate kickade ass. Tyckte vi själva i alle fall;) Det vart likaläge och ingen lyckades vinna efter typ hundra timmars spelande. Tacos stod på menyn och 4 glas rödvin slank nog ner. Mumma.

Usch har fått världens jobbigaste inombordare:( Den gör så ont och går inte att klämma. Blir tokig. Ska försöka hitta en nål och operera ut den.

Ikväll är det innebandy igen och jag satsar på att se mer än 1 minut den här gången. Stoffe spelar sin premiärmatch med BK Sol och familjen ska stötta! Ska försöka komma ut och springa intervaller innan. Åh va jobbigt det känns just nu. Blir nog bättre hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0