Burger LCHF style!

img_0743 (MMS)

Gjorde egna hamburgerbröd på sesamfrön, fiberhusk, ägg, ost och bakpulver. Godkänt måste jag säga:) Helt klar roligare att äta hamburgare MED bröd istället för utan hur som helst. Mamma som kör samma diet och dessutom varit glutenallergiker länge brukar beställa en korv utan bröd på bensinstationer. Haha! Alltid lika roligt att se reaktionen på biträdet. Nu låter det som om mamma åker runt och beställer korv på bensinstationer runt om i Sverige men så är det självklart inte. Bara runt om i Stockholm;) Till helgen ska jag testa baka annat bröd. Typ matbröd. Mamma gör en UNDERBAR ost/oreganofralla som jag måste sno receptet på. Ska även finnas något supergrovt bröd som verkar smarrigt. För övrigt så skulle jag kunna döda för att få äta OLW dillchips nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0