Big is...

img_0576 (MMS)

Haha! Jättekul. Grande kådisar:) roligast av allt är texten nere till höger..."big is beatiful"! Okej nu till andra saker. Glömde berätta att jag sökt utbildning till våren. Kvalificerad redovisningsekonom på halvfart och distans. Hoppas jag kommer in:) Körde dubbla innebandypass igår. Först med flickor 95/96 och sen med vårt lag! Blev 2,5 ti Me totalt. Skönt och det känns ordentligt i kroppen idag. Pingvin stilen när jag går:) Lowe kom som vanligt ner med pappa på tisdagar och hejade på oss när vi spelade. Duktiga fisen. Dock lite gnälligare/tröttare än vanligt men mina underbara ledare Pierre, Micke och Jan-Åke löste det! Avslutningsvis bajsade han ner sig fullständigt:) Snart tandläkaren...usch fy och blä:( alltid obehagligt och DYRT! Men men..man måste ju! Hoppas på 0 hål och minimalt med tandsten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0