Barbapappa

img_0732 (MMS)

Lowe påminner starkt om Barbapappa i sin gröna pyjamas. Svårt att få det illustrerat på bild eftersom han inte kan stå själv eller gå så det här får duga. Invägning idag för sälen och HEJA MIG! Jag blir sååååå lycklig. Kan inte beskriva efter alla bakslag det senaste året. 1,4 kg ner och totalt nu 2 kg ner på 2 veckor. 6 hg kvar till samma vikt som när jag blev på smällen men det är INTE min målvikt. 10 kg till ska helst bort men nöjer mig med 7-8:) Har ändå fuskat lite den här veckan med mammas underbara chokladkaka och "lite" vin har hittat ner i strupen. Tränar ju fortfarande innebandy men har inte tränat något extra förutom promenader och tom det har det inte varit så mycket av. Så min slutsats är att träning som viktredskap är = bajs. (skönt att jag fick in bajs även idag i bloggen) Däremot så är träning som balsam för själen:) Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0