Bakis...

img_0557 (MMS)

Usch. Det var länge sen jag kände såhär:/ Vart lite för mycket vin igår men OJ va roligt vi hade! Riktigt kul med sällskapsspel. Ska försöka spela oftare. Hur bakis jag än är så finns det dock alltid ork till den obligatoriska morgon-sugen. Nej snuskisar..pratar städning nu;) Dammsugning såklart! Lowe älskar redan sugarn. Han jagar den. Går inte särskilt fort men han tar sig fram a la militär stil. Hasar liksom. Tvingade iväg Stoffe att handla bröd så vi kan ha en "bakis-smörgås-orgie"!! Mmmmmums:) Annars var jag sååå duktig igår. Åt väl en 15 nötter och vindruvor medan alla andra smaskade i sig chips, alla möjliga olika sorters nötter (jag åt enbart Macadamian nötter), choklad och godis. Nä nu är han hemma..här ska svullas!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Försök inte, nog blir du sugen när du är bakis - kan inte tänka mig något annat :) Hoppas ni har haft en riktigt skön dag, när man är bakis får man moffla gottgott :) Kram

2010-10-03 @ 15:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0