Vinst igår!

img_0818 (MMS)

Vi spelade B-lags match mot Västerort och vann med 7-4. Bra med vinst men synd att vi släpper in så mycket som 4. Hur som helst så gjorde jag 2+1. Heja mig och heja oss! Jonna som hade egen träning hade sagt att hon kanske skulle komma och titta på oss när hennes träning var slut och när slutsignalen gick så satt hon där fräsch som en nyponros:) Hon hann dock inte se nåt av matchen..haha! Istället följde hon med mig till Tullingehallen för att hämta upp Lowe som hängde med pappa på deras träning. Vi måste ha världens snällaste son eftersom det tog typ 10 minuter innan vi fick syn på honom på plan. Där hade han suttit helt tyst och kört sin nya grej - skaka på huvet:) Där satt vi. Jag svettig och ofräsch med en fläta som mest liknade en råttsvans och Jonna nyduschad med en doft av "clean". Älskar den parfymen! Förhoppningsvis spinning idag. Bara jag och Jonna. Hon som instruktör och jag som "elev". Måste ringa H&M och reklamera idag också. Inte för att det på nåt sätt är jobbigt. Nästan som fredagsmys:) Tvättade det igår med vita handdukar och nu går sängkappan i svagt rosa!? Någon som kan förklara det så please do. Fattar nada.


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag ser inte vad det står i detta inlägg för jag ser bara SALLAD FRÅN KVARNBERGSPLAN!!!!!!!!

2010-11-05 @ 11:50:42
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0