Vi sjunger

img_0064 (MMS)

och leker. Försöker arrangera lite öppna förskolan här hemma eftersom jag misstänker att Lowe är sjukt uttråkad vid det här laget:( Tror även att han är lite sjuk lillen. Gnälligare än vanligt och skiter som en hel karl! Den enda i familjen som vågat sig ut i klass 2 varningen är Sessan (katten). Modig hon:) Stoffe har varit hemma från jobbet igår och idag eftersom han spydde sista gången i söndags. Tror inte att det blir någon träning idag heller. Näringsbristen är fortfarande total och jag orkar ingenting. Invägning idag. Helt sjukt. Inte ett gram hade jag gått ner med 1 dygns uttömning!? Störda störda kropp! Jaja...inte upp heller men å andra sidan lär det ju ha varit upp om man räknar bort magsjukan:( Om ni vill ha mina tjänster förresten så ring eller sms:a mig på 0739821001!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0