VÄRLDENS bästa kille...

img_0076 (MMS)

Okej. Jag vet att det inte var länge sen jag skrev det men såhär är det! Vill tillägga att jag inte varit bortskämd med "spontan" presenter någonsin under vårt förhållande men han håller på att ta igen för gammal ost. Minst sagt:) Han har vart på Spa idag med jobbet. Halvdag jobbade dom och sen fick dom ligga och bli knådade resten av dagen. Jobbigt? Jag frågade om det var massage med "happy ending" och det var det sa Stoffe. Haha:) Hur som helst så köpte han en present till mig från Decléor. Ett kräm/doft. Ansiktskrämen skulle enligt spa-tjejen vara alldeles UNDERBAR mot vintertrött hy. Jag vet att ni alla är sugna på min kille nu men han är min så tyvärr;) Jag plockade upp denna oslipade diamant för 8 år sen och se så bra det blev!! Puss puss älskling. Älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Alltså världens näst bästa kille har du!!! ;-)

Ni är så söta. <3

2010-11-26 @ 09:49:25
URL: http://jacquelinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0