Tröttmössa

Idag har det varit dåligt med bloggande. Vaknade till av Lowes bajsstank och snackande vid 7-tiden i morse men väckte Stoffe som snällt gick upp och lät mig sova till 10. Trots att det är fars dag och allt. Jag är sämst och har inte ens köpt någon present från Lowe. Får försöka kompensera:) "Vi" sjöng lite förut i alle fall. Alltid nåt. Dagen fortsatte i trötthetens anda och vid halv 2 sov jag igen. Denna gång tillsammans med lillfisen. Vid 4 var det dags för intervaller med Gabbe i Källbrink men när vi väl kom dit ändrade vi oss och sprang 60 minuter istället. Hela löparbanan var nersläckt och det var kålsvart ute. Tanken var 4 varv i spåret men det blev 3 och 15 minuter på löparbanan ändå. Ögonen hade ju anpassat sig vid det laget. Anledningen till att vi gav upp spåret var för att det precis när vi kom fram efter tredje varvet släcktes ner. Fyfan om vi hade varit mitt i eller nåt och alla lampor slockna. Hade bajsat ner oss båda två tror jag! Vi avslutade hela passet med två tempovarv som sög musten ur benen. Skönt:)

Nu är det tacomys och TV tajm! Imorgon blir det skärpning med bloggandet. Bara en tillfällig svacka;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0