Svackan håller i sig...

Hörni det händer inget roligt i mitt liv just nu! Lowe har visserligen lärt sig stå utan stöd och har fått ett jäkla humör men det är i stort sett allt. Har ni önskemål om vad jag ska skriva om så shoot!
Imorgon ska jag putsa fönster hemma hos en kamrat! Hoppas det går bra med Lowe och att jag inte är helt kass så det tar flera timmar. Men bra ska det bli. Gör inget halvdant;)

I helgen blir det lite fart. Utgång på fredag (första efter födsel) och på lördag tjejmiddag. Har lite panik över vad jag ska bjuda på för mat men det ska nog ordna sig. Några idéer som ska filas lite mer på. Sen innebandy hela helgen och taxinge julmarknad på söndag. Mamma och pappa åker till Australien i 3 veckor nästa helg och ville att vi skulle umgås lite allihop innan dess. Mysigt med julmarknad. Eller? Nu när jag tänker efter så har jag inte varit på någon tror jag:/

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag tycker du kan börja lägga upp filmer på dig och Lowe! Videeoblogg :)

2010-11-15 @ 21:08:57
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: Jonna

Tjejmiddag utan mig????:-(

2010-11-15 @ 22:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0