Städgrossisten!

img_2932 (MMS)

Har ju bara hört talas om detta Mecka för oss städgalningar av Jonna och aldrig lyckats ta mig dit. Jonna älskar den här butiken och jag förstår varför:) Däremot lite jobbigt att det inte var några priser utmärkta på någon vara. Jag tänkte "äh hur dyrt kan det va" och fick svaret när jag skulle betala. Jättedyrt:( 780:- för ingenting! En superduper fönsterskrapa som kostade 480:-, ett par tofflor, kakel och fogrengöring och en fönsterskrapa! Hade förresten gått ner lite till...ca 0,7 kg och nu är jag under min startvikt som jag hade när jag blev på tjocken! Tjohoooo:) Men mer ska bort. Det var för mycket redan då. Trodde att jag skulle ha gått upp eftersom jag faktiskt fuskat en hel del den här veckan men så blev det inte. Micke micke bra! Linn...jag börjar imorgon då;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0