På väg tillbaks

img_0061 (MMS)

men vägen känns lång. Länge sen jag känt mig såhär ynklig och sliten. I lördags ringde både jag och Stoffe våra mammor och berättade att vi var mammasugna och att dom skulle komma hit. Haha..att man alltid vill ha sin mamma när man är sjuk, oavsett hur gammal man är. Igår sov vi i omgångar och var allmänt irriterade på varandra. Sen när det var "Lowe-vila" däckade vi som två sälar i soffan. Eftersom man är konstigt sugen när man är magsjuk så har "dieten" spruckit (vill inte kalla det diet, det är en livsstil;). Vi har ätit djungelvrål, chips, blåbärssoppa och pizza. Det sistnämnda vart inte så väl mottaget av magen och jag åt bara en slize. Nu ska vi tillbaks till verkligheten och jag ska handla lite fil och försöka få ner. Ska först till läkaren med en liten bok av problem som jag samlat ihop. Hypokondriker jag? Näää då;)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Stackars er, lider verkligen med er! Men jag håller nog inte med om att man är sugen på sånt där när man är magsjuk. Själv var jag inte sug på något alls! :-/



Puss pusss

2010-11-22 @ 17:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0