Nya piller!

img_0907 (MMS)

Började ju med Cerazette för ett tag sen. Östrogenfria p-piller. Lät bra i teorin när barnmorskan berättade om dom men i praktiken hade jag konstant mens och tappade hår! Nej tack. Åt Yasmin innan jag blev gravid och dom har alltid funkat bra så idag bestämde jag mig för dom igen. Inga syskon än int;) Har flängt runt och letat termobyxor till Lowe. Inte det lättaste att hitta i strlk 74-80 men jag räknar iskallt med att han kommer vilja gå i vinter och då duger inte den overallen vi hade tänkt. En björnfi#*a som vi köpte på Lindex. Söt men opraktisk. Hittade till slut ett par didrikson på Intersport som visserligen inte är så tjocka men dom kommer hålla torrt. Det är bara å dra på långfillifjonkerna. Köpte även en gördel och ett par extremt osexiga och vääääldigt höga trosor. Nu ska späcket döljas. Tjohooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0