Recept

img_0851 (MMS)

Här kommer receptet på pizzan (inte fyllningen då eftersom den kan variera efter tycke) Blanda: 120 gram philadelphiaost 4 ägg 1,8 dl fet grädde 0,6 dl parmesan eller annan smakrik ost 1 msk salladskrydda 4,8 dl riven ost 2 msk fiberhusk Bre ut på långpanna med bakplåtspapper under och grädda i 175 grader i 25-30 minuter. Ta ut och ös på valfri fyllning! Såhär såg min ut när den var klar. Vi har invägning idag men jag vill inte. Fuskade ju i söndags å veckan innan hade jag ju gått upp 0,5 kg. Vet att jag kommer bli så jäkla förbannad om jag inte gått ner. Ja ja..kommer ju stå på den där förbannade vågen innan dagen är slut eftersom jag lever på hoppet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0