Vi syndar

img_0844 (MMS)

Jag är så deppig efter en riktig skitmatch så vi bestämde oss för att synda. Stoffe var också deppig eftersom han var tvungen att titta på matchen. Han bestämde sig för pizza. Jag sket i maten och köpte det ni ser på bilden! Så jävla gott. Chokladen med typ oreos i va ju helt fantastisk och salta bilar gör en aldrig besviken. Stoffe korade mig till världens bästa flickvän (just idag alltså) pga att han fick äta pizza. Stackarn. Tvingad in i LCHF. Å andra sidan så har han tappat 3,5 kg på 3 veckor. Kul för honom..verkligen:/ Lowe gjorde nyss en inkorrekt avstängning av datorn. Han satsade och kom direkt av off-knappen. Vad är oddsen liksom? Det jag hade skrivit var ändå kvar. Slutet gott allting gott:) Jag känner förresten att jag gått upp minst 1 kg bara nu. Skit också. Varför skulle vi synda!? Allt är Stoffes fel..och matchens. Inget som helst ansvar tar jag för det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0