Storhandling

img_0082 (MMS)

Stort plus för den sköna minen:) Han är lite för liten för att sitta i vagnen eftersom dom kan tippa åt sidan. Något jag inte visste så jag gick och höll i honom under hela handlingen och när jag packade i varorna fick han sitta nere i vagnen istället. Lite som en spjälsäng. Haha:) Nu ska jag gnälla lite. Måste känner jag! Vet inte vad det är för fel men det är numera konstant gnäll, skrik och gråt. Har varit så i flera veckor (inget tidsbegrepp längre). Dessutom så sover han ju knappt på nätterna och har aldrig gjort så det känns mer eller mindre som om jag är slut som människa. Förbrukad. I natt, som var en alldeles vanlig natt, vaknade han minst 5 ggr. Observera då att jag räknar från att jag går och lägger mig vid 12 tills han vaknar 6:30. Ungefär 1 gång/timme vaknar han. Fyfaaaan så slitsamt. Tortyr. När ska det vända? Den där jävla Anna Wahlgren metoden kan hon ju stoppa upp i arslet. Så bra va den. Han slutade äta på natten. Det var den enda effekten vi fick ut av det. Nä nu ska vi tänka positivt. Stoffe är snart hemma och då kanske jag kan dö på soffan efter middagen som idag blir en smarrig lchf-pizza! Mmmmmumma:) Kanske lite grädde och hallon till eftis? Puss puss


Kommentarer
Postat av: Sofia kusin

Skön min han har :)

2010-11-26 @ 19:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0