Sjukstuga?

Fyfan säger jag bara. Vidrigt! Sitter framför datan tidigare idag med Lowe i knät och visar honom hur man gör på internet när jag hör vår ena katt Sessan hulka loss i sovrummet. I panik kastar jag Lowe i sin säng och springer in för att titta att hon inte kräks på sängen. Där lägger hon först två spykorvar (ser exakt ut som bajskorvar, skojar inte) och sen avslutar hon men en liten mindre hög innan hon flyr till köksmattan. Jag jagar bort henne från mattan eftersom jag inte är skitsugen på att hon ska lägga en kräk där och hon flyr istället in under sängen. När jag ska torka upp dom här äckliga korvarna ser jag nåt som nästan får mig att spy. En tio centimeter lång maskliknande grej. Blääääää!! Nära att jag spydde själv faktiskt. En mask måste det ha varit och jag kommer skamset på att det var sjukt länge sen vi avmaskade stackarn. Googlar om katter och mask och får upp att dom kan bli 70 centimeter långa i tarmen! 70 centimeter!!! ååååh va vidrigt. Så nu ska hon få piller mot mask varje dag och den andra katten - aka trattkatten - får antibiotika. På detta har vi en konstant snorig unge som visserligen är ganska nöjd med det slemmiga snoret på sin överläpp som han kan slicka i sig. Haha..Inser att min mamma skulle uppskatta det här inlägget. Söta mamma gillar allt som är lite äckligt och skrattar hjärtligt:)

Inser att det här kan vara ett av dom vidrigare inläggen jag delat med mig av men det är ett måste. Om jag är skärrad så måste ni också få bli det!

Tjing Tjing

Kommentarer
Postat av: Linn

Men Stiiiiina!!! Typ det äckligaste jag läst! BLÄ!!

2010-11-03 @ 19:28:09
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0