Rehab

img_0801 (MMS)

Var dags för ett besök hos Anna för att få lite övningar och ny tejp. När hon sa att hon hade velat tejpa mer förra gången men inte kunde för att tejpen var slut kunde jag aldrig drömma om att det var såhär mycket hon ville tejpa! Haha...Forest Gump:) Tur att det är en väldigt fin färg...disco-tejp! Ska få övningar som vi gick igenom också via mejl. Hon har fotat mig på en pilatesboll. Ve och fasa! Fyfan vilken god mat jag gjorde igår. Kryddig köttfärssoppa med ost"bröd" gjorda med västerbottenost. Sitter och äter rester nu till lunch och det är nästan så att det går! Jo sanning. Blev precis påmind om världens viktigaste namnsdag. Hurra, Hurra för Sverker idag!! (tack Linn:) Nu ska vi kräla runt lite på golvet! Lowe jagar Zorro så det är väl bara för mig att haka på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0