Regn, regn, regn

img_0924 (MMS)

Men vi trotsade! Strax efter 9 kom Gabbe förbi och vi tog oss ut i ösregnet för en timmes promenad. Riktigt uppfriskande och nu är jag skittrött. Igen;) Lowe har dagen till ära på sig sin fusk hängselbyxdräkt. Praktiskt och mindre tvätt med bara ett plagg. I Like:) Inser att jag skulle behöva ett par snygga och funktionella gummipjuck. Har ett par bra gympapjuck som jag köpte i vintras när jag va knubbsäl. Grov sula och goretex så dom är helt vattentäta. Däremot är det bra med gummistövlar om det är lerigt och vattenpölar. Ska leta lite men är inte riktigt beredd att lägga dyra pengar på gummistövlar. Inte än. Det är många vuxenpoäng på det! Ska ta mig ut och köpa nåt fint till Stoffe idag är tanken eftersom jag var sämst och missade det igår. Lowe fick prova äta fisk idag för andra gången i sitt liv. Sist var det västkustgryta och nu lax. Shit va han tycker det är äckligt! Skriker och gråter helt hysteriskt. Det är fisk och havregryn tydligen. Samma sak då.


Kommentarer
Postat av: Lauritshedda

Very well done site! Please keep up the good work.

2011-05-31 @ 11:32:04
URL: http://lauritshedda.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0