Räk cravings....

Klockan 21:30 fick jag ett maniskt sug på räkor. Eftersom jag hade druckit 1 glas vin (lovar, det var bara 1...då;) så kunde inte jag åka. Snäll som han är VÄÄÄRLDENS bästa kille så åker han iväg till Coop. Mitt i Cirkus Möller. Stort!
Satan i gatan va smarrigt det var! Stört nästan. Värt att skala fram dom. Katterna tyckte också att det var succé med räkor på fredagskvällen. Vilken fest....haha:D
Är inne på mitt andra glas vin nu och sen är det nog stopp. Äntligen så rök det lilla mumintrollet från IDOL. Hon kan ju inte ens engelska. Snygg är hon men sjunga kan hon INTE! Så det så. Och jag är ju ändå expert. I alle fall efter  glas vin. Hahaha!
Försökte i vanlig ordning få med Stoffe i någon form av allsång och handdans i soffan men utan direkt respons. Jag satt glad i hågen och laddade ner IDOL låtar paralellt med att dom sjöng på TV'n och jag sjöng själv. Så jäkla bra UNICEF låten som dom spelat in. Me like.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0