Paljettkavaj

img_0035 (MMS)

Jaha. Så har jag varit officiellt ute för första gången efter graviditet, födsel, amning, bajsblöjor, hängbuk mm. Jag hamnade på Bishops Arms på St:eriksgatan och övertaggad som jag var ägnade jag inte en tanke åt vad som skulle vänta oss klädmässigt och miljömässigt. Nej allt skulle på. Inklusive min nya paljettkavaj som jag visserligen älskar men som inte riktigt hörde hemma på en ölpub. Stoffe frågade mig innan jag stack hemifrån om jag skulle på nåt genrep inför schlagern och såhär i efterhand kanske det hade varit värt 1 timme i snöstorm för att dansa lite i schlagerbaren;) Bar hur som helst upp den stolt trots att jag hade en mycket tydlig "alkofläck" på halsen. Fattar inte att jag alltid ska få dom? Undvek ju tom rödvin för att inte få alkofläck men tji fick jag! Hur som helst så vill jag även påpeka att mina bröst ser groteskt stora ut på den här bilden och jag vill starkt påpeka att dom faktiskt inte var eller är så stora på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0