Ny lur, nya tider:)

img_0013 (MMS)

Shit va alla bilder blir 100 ggr bättre med min nya telefon. Ska försöka börja lägga upp videos också och lära mig hur det funkar. Kanske med lite support från min IT-konsult Linn;) Okej hörni. Tragisk info nu. Blev berusad igår av 2 glas vin. 2 glas!? Inte direkt så att dom sveptes heller. Kände när jag satt i bilen på väg hem (nej, inte jag som körde) att det snurrade lite och när vi kom hem ville jag "fylle-äta". Vi hade inget att äta så den idén sprack men ändå. Sjukt är det och nu är jag riktigt orolig för hur det ska gå imorgon när jag ska ut:/ Blir väl en tidig kväll. Okej priserna verkade ju uppfattas som lite för dyra av er så jag har tänkt om. Vad tror ni om det här då? 1:a - 200:- 2:a - 300:- 3:a - 400:- 4:a och större - 500:- Samma som tidigare för fönster och tilläggstjänster. Tyck tyck tyck!! Jenny..vart bor du då?


Kommentarer
Postat av: Linn

Låter skitabra!

2010-11-18 @ 10:31:15
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: Jenny

Täby:)

2010-11-18 @ 16:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0