Morgonpromis!

img_0921 (MMS)

Gick en lång skön morgonpromis och vi fick sällis av Kissan. Kristina heter hon på riktigt men smeknamnet har hängt i sen barnsben. För oss är det inte konstigt men kan förstå att ni kanske tycker det. Jag är bajsan i vår duo. Kissan & Bajsan. Fräscha brudar;) Plockade upp Sebbe vid halv 2 och efter lite snabb shopping i Huddinge centrum satte vi fart mot Rönninge för lite kalajs (=kalas). Anna och Hanna fyller och har fyllt år så dom slog sina påsar ihop. Söt som hon är så hade hon bakat en LCHF kaka bara till mig. Supersmarrig! Lowe hittade en kompis som var ett par veckor äldre. En söt liten tjej. Insåg att Lowe är världens största 8-månaders bebis. Han är 72,5 cm och hon var 59 cm lång. Haha:) Vi rundade av lagom tills Lowe drog en kaskadspya på mig, honom och inredningen. Så nu luktar vi lite lätt fränt:/ Köpte med mig 4 små rätter och insåg när jag kom hem att jag bara kunde äta 2. Eeeh smart?


Kommentarer
Postat av: Linn

Men GULLUNGE <3

2010-11-13 @ 23:29:50
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: caroline

Haha.. jag tror Lowe är helt normal, tror de var den andra flickan som va lite liten :)

Sebaztian o hans kompisar har alla varit runt 70cm vid 8 månader!



Hur gåre med LCHF, är det svårt? Krångligt? Jobbigt?

:)

2010-11-14 @ 17:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0