Morgonpromis

med sötaste systrarna Zahn! Lowe somnade som väntat nästan direkt och sov hela rundan och har sen varit riktigt i gasen. Var nyss iväg och vred på P-skivan på vår andra bil som Stoffe tar ner till stationen på mornarna. Var tydligen fullt på långtidsparkeringen så han fick ställa sig på en 4-timmars. Med tanke på hur nitiska dom är med lappandet här i Huddinge så var det bara å vrida.

Shit va roligt det var med innebandy igår. Fick verkligen köra slut sig så att man var rejält trött. I Like:) Länge sen jag hade en så skön känsla på träning. Hoppas det håller i sig.

Det är nåt sjukt på gång med mitt hår. Det växer som ogräs. Galet! På 3 veckor har det växt minst 2 centimetrar och mitt hår är sjukt långt. Dessutom ser jag ut som en skunk trots att det bara var drygt 3 veckor sen jag fixade utväxten. Kommer bli en dyr historia om det ska fortsätta såhär:( Ska försöka få till en tid för håret i helgen. Funderar på lite mörkare slingor. Kommer väl ångra mig direkt efter men klarar inte av att vara såhär livlös i fejan. Grå och blek....och fet...och finnig! Haha:)

Fick precis veta att jag får spela B-lags match imorgon...Weeei:) Förbränning, förbränning!

Snart ska jag och Lowe lägga oss sked i sängen och sussa in. Länge hoppas jag. Är sjukt trött. Har börjat vila ihop i vår stora säng. Supermysigt!

Förresten så ringde chefen från Huddinge folktandvård till mig idag på fm. Har pratat med patientombudsmannen som rådde mig att försöka lösa det själv först direkt med folktandvården (mina visdomständer som dom konsekvent vägrat rycka ut i flera år när jag hade "gratis" tandvård och nu helt plötsligt vill rycka ut med buller och brak när jag ska betala för det) Hur som helst så tyckte han inte att man behöver dra mina tänder nu heller och då bad jag honom prata med sin personal som uppenbarligen tyckte detta och försöka komma överrens om nåt. Herregud hur svårt ska det vara? Kommer i alle fall kräva att få teckna tandvårdsförsäkring oavsett vad dom kommer fram till om visdomständerna och att dom då bortser från tänderna. Man retar inte upp Stinkan ostraffat int;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0