Innebandy innebandy

img_0093 (MMS)

Å mera innebandy. Först b-lags match för min del som vi vann utan större ansträngning med 7-1. Bilden är på vår domare. Världens sötaste lilla farbror och helt omöjligt att bli sur på. Tur att det inte behövdes;) spelade back och orsakade straff som vår målvakt räddade *puh* Fick sitta och skämmas i utvisningsbåset istället i säsongens första utvisning för min del! Sen hem och duscha för att titta på Tullinges herrar som Stoffe tränar. Onödigt spännande match som dom lyckades vinna i sudden med 7-6:) Direkt efter den till högdalshallen och kolla på BK Sol där Stoffe spelar i div.4 och där är jag nu. Ångrar mig men bara en period kvar. Hoppas det blir lite vuxenmys sen med god mat och dryck. Om vi orkar bio men mest av allt bara njuta av ensamheten och tystnaden. OM vi ska sova ut imorgon? Eh JAA:) Köpte nog för stora jeans förresten..har haft dom på i några timmar bara och dom känns redan uttöjda:( en liten parantes bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0