Evighetsförkylning

Åh när ska han sluta snora?? Han har dessutom slängt till en slemhosta. Tycker så synd om honom när han ligger på nätterna och kämpar på med andningen genom allt snor och nappen. Man skulle kunna säga att jag inte sover så bra:/ När han inte vaknar själv av att han hostar så vaknar jag och däremellan så vaknar han av andra anledningar som vanligt. Hmm...hoppas det finns lite ork till matchen senare idag. Får väl lägga mig å dö på soffan ikväll.

Jag springer runt och torkar den rinnande näsan hela dagarna för att inte få snor på alla möbler. Snor överallt. Hade snor på mina byxor i torsdags utan att jag märkte det förrän jag var i centrum. Tragiskt men sant. Satte på mig ett par rena tights i fredags innan vi skulle åka och på 2 sekunder var det snor på dom också. Bytte och höll mig på avstånd;)

Roligt däremot är att han numera älskar att få nässpray. För några dagar sen skrek han som en stucken gris och jag fick hålla fast huvudet som om det satt i ett skruvstäd. Men nu ler han bara och sitter helt stilla:)

Äntligen är Annicka Jankell borta från nyhetsmorgon på söndagar. Hoppas jag. Tilde kör idag. Riktigt proffsig är hon. Jankell sitter bara och låter puckad och ser sliten ut. Heja Tilde! Kanske borde mejla TV4 och meddela att alla jag känner tycker att hon suger? Eller starta en grupp på facebook? Hon sabbar ju helgfriden...haha!

Sex and the City 2 var sådär måste jag erkänna. Inte alls så bra som jag hoppades och HERREGUD vilka fula kläder dom har på sig i vissa scener! Roligast var när rugbylaget ska hoppa i poolen helt hanniga och testosteronfyllda i sina små speedos och har stånd som pekar rakt ut. Haha..det är humor det:) Annars föredrar jag Baksmällan;) Däremot så frossade jag i brieost och salami. Mmmmm. Har väl gått upp  kg nu på tisdag då:( Fan! Man ska ju få äta fett! Hoppas att jag gått ner....*hoppas, hoppas, hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0