"Det går bättre...

img_0903 (MMS)

..bättre dag för daaag" Nej men helt seriöst så har alla måltider idag (peppar peppar) gått strålande med undantag för frukosten i morse. Börjat med smörgås. Mycket kladd men oj så smarrigt. Han verkar älska messmör lika mkt som mamma. Kan ju tillägga att jag dregglar när jag matar honom som inte "får" äta smörgås eller messmör:( Var på öppna förskolan för första gången idag och dit ska vi igen. Han hade skitroligt och var helt slut sen. Synd att vi kom mitt i sångstunden och pinsamt att jag inte kunde sjunga med i en enda låt. Kände mig lite som världens sämsta morsa faktiskt. Ännu mer tragiskt att det förmodligen inte kommer spela någon roland om jag skulle vara där varje dag och sjunga. Kan ju inte lära mig sångtexter! Hittar oftast på egna så det är väl det jag får göra. Det eller vara tyst och mima lite så att Lowe förhoppningsvis kanske lär sig en och annan sång rätt. Trodde dom sjöng "oger-face" när "poker-face" med Lady Gaga släpptes. Iof ganska roligt:) Snart ska jag sätta bettet i lite kycklinglårfilé fullkomligt dränkta i pesto och sen är det innebandy-tisdag!


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

HAHAHAHAHAHAHA

Det där var så sjukt roligt! Oger-face :-)

Det där har man själv varit med om flera flera gånger, jag har bl.a en låt som heter "I come from the land down under", var på jag har sjungit i ett antal år "I come from the land of mmm/ööhh Love"

HAHAHAH

http://www.youtube.com/watch?v=tEIAhwHCVUM&feature=related

2010-11-17 @ 08:27:48
Postat av: Ravnedel

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-11-18 @ 10:32:38
URL: http://ravnedel.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0