Beslutsångest

img_0795 (MMS)

Han sitter med sina 3 absoluta favoritleksaker för tillfället. Innebandyklubban, pandan och playstationkontrollen och kan inte välja. Det blir oftast kontrollen tills jag imiterar en katt. Då skiner han upp och kastar sig på pandan som han måste ha fått för sig är vår ena katt Zorro. Dom är ju rätt så lika iof och inte undra på att han blir glad eftersom han aldrig får komma närmare än 2 meter annars. Kommer ihåg när jag köpte pandan av några dörrknackande ungar och visade den för Zorro. Katten vart livrädd och reste ragg! Haha:) I övrigt så går "we no speak americano" på repeat här hemma. Lowe ÄLSKAR den. Sitter och gungar upp och ner och blir skitsur när nästa låt går igång. Det roliga är att han känner igen låten efter att jag har sjungit på den? Hur är det möjligt liksom. Jag kan ju inte ett ord i låten! Låter mest "babababadaba da...papaparamericano". Alla som känner mig vet att jag dessutom är känd för att hitta på egna texter. Stackars barn. Han är förmodligen förstörd redan. Pappa Stoffe brukar tom lyckas förvränga barnsånger och de flesta barnsångerna han fått höra under sina första 8 månader i livet är påhittade! Vi har bland annat klassikern "hallå där köp blåbär" Nä nu ska jag deppa vidare över mina 0,5 kg upp. Skitvåg. Undrar om det är alla cashewnötter jag tryckte i mig igår som bundit massa vätska? Dom var ju trots allt jävligt salta;)


Kommentarer
Postat av: Sb

I digg Lowe :)

2010-11-02 @ 15:20:17
Postat av: Petra

Men oooh sikken fin hakklapp :)

2010-11-05 @ 05:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0