Barn till salu!

Å herregud! Vet inte vad jag ska hitta på? Den totala hysterin som blir när maten är på väg att ta slut, ska förberedas, inte riktigt faller i smaken eller värst av allt, tar slut, är inte hållbar längre. Nu kanske ni tänker att det är lite gnäll och att det inte är så farligt. Tänk om! Han blir galen. Hysterisk. Gråter så att han inte kan andas och gallskriker! Lille plutten:( Roligt är det INTE och det blir bara värre. Han får ju mat. Massor av mat. Dubbla portioner men det spelar ingen roll.

En glad nyhet...2,5 kg ner sen förra veckan! ÄNTLIGEN!! Har ju gått upp 0,5 två veckor i rad och blivit helt knäckt. Töntigt kanske men inte roligt att gå upp i vikt när man vill gå ner. 2,5 känns lite i saftigaste laget på en vecka så jag har inga störra förhoppningar inför nästa vecka..eller jo det har jag. Men ska inbilla mig själv till på tisdag att jag inte har det;)

Förresten så var min coola snygga kompis Kate på TV igår. Tror hon blev filmad nästan lika mycket som Helena Seger på fotbollsgalan och hon var definitivt snyggare! Helena Seger ser ut som om fastnat med truten i dammsugaren. Inte snyggt och ändå har hon hunkigaste hunken av dom alla....Zlatan:)

Nä hörni..om någon har mirakeltips för matproblemen så SKRIV SKRIV SKRIV!!!

Kommentarer
Postat av: Linn

Men Asså prova en gång å ge han så mycket mat han vill och se vad som händer... Han växer ju så sjukt fort så han kanske behöver tre ggr så mycket? Eller prova ge honom nåt å äta själv efter maten... Typ delade vindruvor eller majskrok eller macka eller nåt? Distrahera med nåt att göra så kanske han inte tänker på det...

Fortsätter det får du nog fråga BVC annars :(

2010-11-16 @ 09:11:47
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: Jonna

Gud vad duktig du är gumman :D

2010-11-16 @ 19:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0