Trädgårdsskötsel=grym träning!

Bor i en bostadsrätt där vi har gemensamma gräsytor som vi ska turas om att klippa. Nu är det så att 50% av dom som bor här skiter i vilket och dessutom så har gräsklipparen gått sönder. Vår vecka var v.22 så det är avklarat men jag har stört mig på ett område som varit sjukt oansat länge nu (mer oansat än vissa privata delar under min graviditet faktiskt) så jag tog tag i en handgräsklippare och körde loss medans Lowe sov i vagnen. 2 timmar senare och sjukt ömma muskler så har jag klarat av ungefär 25 kvm och har hälften kvar! Galet bra träning..skakar i princip i armarna fortfarande. Undrar om man skulle ha sjukt snygg kropp om man hade en hel tomt att sköta? Är i varje fall mer taggad att ha gräs på min framtida tomt nu. Tidigare har jag tänkt att allt ska vara altan eller grus.

Haha..hittade den här sjukt smarta konstruktionen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0