Städfreak

Sa jag det? Jag ÄLSKAR min nya dammsugare:) Jag vet att ni förmodligen tycker att jag är sjuk i huvet (alla utom Jonna) men städa är kul. Har tagit min Nilfisk på en promenad här på morgonen. Med två katter och dessutom jag som fäller mer än en tibetansk terrier så är det ett måste att dammsuga, ska väl vara glad att jag tycker om det då! Undrar nästan om jag snart kommer bli skallig?

Före Efter

Nu till ett allvarligare problem...hur får man tillbaka glansen/ytan på ett parkettgolv? Kommer att bli sinnesjuk på riktigt om jag inte fixar det snart så HJÄLP!! Jag kan skura golvet och efter 1 dag är det fläckar överallt efter fotavtryck. Gick hela helgen i tofflor för att undvika det men insåg att det var både varmt och stört!

Ja ja hejdå!

Kommentarer
Postat av: Linn

Du är besatt. Det går ju inte att undvika fotavtryck på ett golv fattar du väl!!

2010-06-08 @ 10:36:40
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: Stina

Men det MÅÅÅÅSTE gå! Grejen är att det blev inte så förut när golvet va nyare...har ju knappast fått bättre syn med åren..moahaha

2010-06-08 @ 10:38:34
Postat av: anna

prova parkettpolish

2010-06-08 @ 11:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0