Städad?

img_0825 (MMS)

Så var första festen avklarad! Måste ge mig själv MVG i uppförande och utförande:) Bilden är tagen på väg hem kl 01:00 och med tanke på det så känns den ju helt ok. Vart inte mer än salongsberusad trots att jag höll samma tempo som övriga bönor. Kvällen löpte på bra förutom att jag runt 11-tiden tyckte att jag var lite mystiskt blöt vid höger tutte...jag läckte bröstmjölk! Fick smita in på toan och mjölka mig själv i Tessans handfat så att jag skulle klara mig ett tag! Tror att jag lyckades förtära ungefär 100 points under gårdagen/kvällen men det får vara värt det. En gång ingen gång, eller? Underbara snittar och supergoda drinkar. Det bjöds på Mojito, Cosmo, Rabarberdröm och skumpa...Mmmm...tack Tessan:) Uppe med tuppen i morse och faktiskt inte bakis...inte än i alle fall;)


Kommentarer
Postat av: Tessan

Sååå himla glad att du var med oss så länge Stina! Vad vore ett coctailparty utan vår mest piffade pingla i gänget?



Puss och kram.



Ps. har nu skurat handfatet och bytt tandborste för säkerhets skull, hahaha!

2010-06-14 @ 16:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0