Sol och bad

img_0035 (MMS)

Lowe fick bada hink efter en "liten" olycka! Ska aldrig mer äta skaldjur under amningsperioden...det hamnar på svarta listan så nu består födan av okryddad barnmat! Har varit lite dåligt bloggande nu så jag tänkte uppdatera! Är hos "bajs-tanten" Ljungberg, "sång-tanten" Fia och världens sötaste anton som för övrigt är kär i mig:) stackarn är för ung för att förstå bättre! Lowe bajsar och sover omlott i bajs-tantens knä, därav det nya namnet! Ikväll står promenad till havet på schemat och kanske lite minigolf?! Igår tränade jag i 600 gradig värme..tror jag gick ner ett kilo bara på grund av de floder jag svettades! Det är verkligen hur fint som helst här och jag vill aldrig åka hem..dessutom så finns det massa vin till mamma;) P+K


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Ärligt talat så vill jag faktiskt också bara sitta i en hink och bada!

Jag är riktigt avundsjuk på Lowe.

Om jag också bajsar på mig, kan du sätta mig i en hink då Stina?

2010-06-30 @ 09:33:23
URL: http://jacquelinep.blogg.se/
Postat av: Stina

Haha! Klart att jag skulle göra det bästa du! Ser det framför mig:)

2010-06-30 @ 09:52:26
URL: http://mammastinkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0