Picknick i det gröna

Lowes första och den årliga picknicken på Långholmen avklarad! Super nice väder och lite rosé till mamma:) Fick tom med en bakfull pappa utan massa knorr...nästan så man vart sugen på att bada men lämnade det åt alla kidsen som inte verkar vara kapabla att frysa? Försökte som vanligt få till en "fin" bild på mig och Stoffe eftersom jag efter 8 år inte har det...lyckades inte denna gång heller...Stoffe fick för sig att göra mongo-min:(



Tänkte passa på att dela med mig av Lowes vy från vagnen...det är Perre, Doris, Gördis och Roffe från höger till vänster!



Kommentarer
Postat av: Ylva

Tyckte rosébilden var underbart fin!! Gillar även Stoffes min :)

2010-06-21 @ 12:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0